جزیرہ عرب میں تاریخ جان لو۔جب ہم جناب نے اپنے گھر کی تعمیر کےلئے ابراہیم(علیہ السلام)کے لئے قطع زمین(پلاٹ)متعین کر دیا تھا۔ |
|
یہ واضح کرتے ہوئے کہ آپ قطعی کچھ اور کو میرے ساتھ ملصق نہ کریں۔ |
|
اور آپ میرے گھر کو(تعمیر ہو جانے پر)طواف کرنے والوں کے لئے صاف ستھرا رکھیں۔ Root: ط و ف |
|
اور ان کے لئے جووہاں ٹھہریں گے اوررکوع و سجود کرنے والوں کے لئے۔ Root: ر ك ع |
|
اور آپ لوگوں کے لئے اعلان کر دیں کہ اس کی جانب رجوع (حج)کرنے کا ارادہ اور تیاری کریں۔ Root: ح ج ج |
|
آپ کے پاس قرب و جوار سے وہ پاپیادہ چلے آئیں گے اورہر طرح کی سرعت رفتار سواری پر سوار ہو کر۔وہ سواریاں تمام دوردراز علاقوں سے کشادہ راستے پر چلتے ہوئے پہنچیں گی۔ Root: ف ج ج |
|
تاکہ وہ ان فوائد کا مشاہدہ کر لیں جوان کے لئے اس اجتماع میں ہیں۔ |
اور تاکہ مشہور و معلوم ہو جانے والے دنوں میں فربہ جسم اور وافر دودھ دینے والے ایسے چارہ خور چوپایوں کو اللہ تعالیٰ کے نام پر ذبح کریں جو انہوں نے انہیں بطور رزق عنایت فرمایا ہے۔ |
|
ذبح کر لینے پر ان میں سے خود کھاؤ اوربدحال اورنادار کو پکا کر کھلاؤ۔ |
|
بعض ازاں(قربانی سے فارغ ہو کر)وہ اپنے میل کچیل اور بال کٹوا یا تراش لیں(بحکم البقرۃ۔196)۔ |
|
اور تاکہ اپنی مانی ہوئی منتوں کو پورا کر کے بری الذمہ ہوں۔ Root: و ف ى |
|
اور ہمیشہ کے لئے شرف و عظمت کا قرار پائے اللہ تعالیٰ کے گھر کا ازخود خلوص و ادب سے طواف (بیضوی مدار میں چلنا)کریں۔ Root: ط و ف |
|
یہ حج کا طریقہ کار ہے۔اور جو کوئی اللہ تعالیٰ کی تقدیس دی ہوئی علامتوں کی حرمت کا پاس کرتا ہے تو ایسا کرنا اس شخص کے لئے اس کے رب کی جانب سے موجب خیر بنا دیا جاتا ہے۔ |
وافر دودھ دینے والے چارہ خور چوپائے تم لوگوں کے لئے حلال قرار دئیے گئے ہیں۔ |
سوائے ان کے جو تم پر واضح کئے جائیں گے۔ |
|
چونکہ عالمی یکجہتی کے سماجی تعلق کو استوار کرنے کے لیے علامت(بیت اللہ/کعبہ)لوگوں کے لئے مقرر کر دی گئی ا ہے (ءال عمران۔96)اس لئے تم لوگوں کو حکم دیا جاتا ہے کہ ساکت و جامد بتوں سے ابھرکر لتھڑ جانے والی آلودگی سے ہر حال میں اجتناب کرو کیونکہ یہ عقل و فہم کو دھندلانے اور معذور کرنے کا باعث ہے۔ |
|
اور تم لوگوں کو حکم دیا جاتا ہے کہ من گھڑت صداقت سے بعید ٹیڑھے قول کو سننے اور ماننے سے ہر حال میں اجتناب کرو۔(یہ ابہام،اضطراب،ذہنی انتشار کا باعث ہے۔یونسؐ۔100) |
|
اس حال میں کہ ا للہ تعالیٰ کی بندگی اُن کےمتعین کردہ آئین اور ضابطہ حیات/دین (اسلام)کے ساتھ مخلصانہ یکسوئی سے وابستہ رہتے ہوئے کریں۔ان لوگوں کے طرز فکر و عمل سے الگ جو ان جناب کے ساتھ فلسفہ اشتراک کے پیروکار ہیں۔ Root: ح ن ف |
متنبہ رہو؛جو کوئی اللہ تعالیٰ سے اشتراک معبودان کے فلسفے کا پیروکار بنے گا تو اس کا حال فقط ایسا ہو جائے گا جیسے آسمان کی بلندیوں سے گر گیا ہو۔ Root: خ ر ر |
|
چونکہ وہ بے سہارا حالت میں ہے اس لئے چاہے تو پرندے اسے نوچ ڈالیں۔ |
|
اور چاہے ہواکے تھپیڑے اس ساتھ لے کر کہیں دوردراز کے مقام پر پٹک دے۔ Root: ر و ح |
|
فلسفہ توحید پر کاربند رہنا ہی باعث عروج ہے اور جو کوئی اللہ تعالیٰ کی تقدیس دی ہوئی علامتوں کی عظمت و حرمت کا پاس کرتا ہے: |
|
تو یقیناً ایک علامتی اظہار ہے جو قلوب میں موجزن محتاط رہتے ہوئے اللہ تعالیٰ سے پناہ کے حصول کے جذبہ سے ابھرتا ہے۔ Root: و ق ى |
|
مختلف فوائد کا حصول تم لوگوں کے لئے اختتام کے حوالے سے متعین مدت تک ان(وافر دودھ دینے والے مویشی)میں موجود رہے گا۔ Root: ء ج ل |
|
بعد ازاں ان کا ٹھکانہ شرف و عظمت کا قرار پائے اللہ تعالیٰ کے گھر کی جانب ہے۔ |
Recurrences:
[Read with
2:158;5:02]
[Same pronouncement in same words
4:48,116; similar
5:72]
The Beacon of Guidance
عرا ب القرآن Syntactic Analysis
1 |
496 |
2 |
ظرف زمان متعلق بفعل محذوف |
4 |
جار و مجرور= بـِ حرف جر + اسم علم:مذكر-مجرور |
متعلقان ببوأنا |
5 |
|
مفعول به |
6 |
|
مضاف إليه |
7 |
الجملة لا محل لها لأنها تفسيرية |
8 |
11 |
|
مفعول به |
12 |
16 |
17 |
|
معطوف |
18 |
19 |
|
معطوف |
1 |
516 |
2 |
فعل أمر/الفاعل ضمير مستتر فيه-أَنتَ-واحد مذكرمخاطب/باب تَفْعِيل |
3 |
متعلق بأذن |
4 |
|
5 |
|
متعلق بأذن |
7 |
|
Quasi active participle حال |
8 |
9 |
متعلقان بمحذوف حال |
10 |
11 |
اسم فاعل: مجرور-واحد مذكر |
مضاف إليه |
13 |
14 |
15 |
|
مضاف إليه |
16 |
|
531 صفة |
2 |
|
مفعول به |
4 |
6 |
|
مفعول به |
7 |
|
مضاف إليه |
8 |
متعلقان بيذكروا |
9 |
|
10 |
اسم مفعول: مجرور-جمع سالم مؤنث |
صفة لأيام |
11 |
متعلقان بيذكروا |
12 |
14 |
متعلقان برزقهم |
15 |
|
16 |
|
مضاف إليه |
17 |
و:ضمير متصل في محل رفع فاعل-والألف-فارقة/جمع مذكرحاضر |
18 |
جار و مجرور= مِنْ حرف جر+ ضمير متصل في محل جر-واحد-مؤنث غائب |
متعلقان بكلوا |
19 |
21 |
|
مفعول به |
22 |
|
553 صفة |
1 |
554 |
4 |
7 |
9 |
|
متعلقان بيطوفوا |
10 |
|
563 صفة |
1 |
564 خبر لمبتدأ محذوف |
2 |
3 |
اِسم شرط جازم مبنى على السكون فى محل رفع مبتدأ |
مبتدأ |
5 |
|
مفعول به |
6 |
|
مضاف إليه |
7 |
|
الفاء رابطة للجواب وهو مبتدأ |
8 |
|
خبر |
9 |
جار و مجرور = لِ حرف جر + ضمير متصل-واحد مذكرغائب في محل جر |
متعلقان بخير |
10 |
|
ظرف مكان متعلق بخير |
12 |
15 |
|
متعلقان بأحلت |
16 |
17 |
في محل نصب على الاستثناء |
20 |
حرف فَ + فعل أمر مبنى على حذف النون لأنَّ مضارعه من الأفعال الخمسة و- ضمير متصل في محل رفع فاعل-والألف-فارقة/جمع مذكرحاضر/باب اِفْتَعَلَ |
21 |
|
مفعول به |
22 |
|
متعلقان بحال محذوفة |
23 |
اسم:معرفہ باللام-مجرور-جمع مكسر مؤنث |
24 |
26 |
|
مفعول به |
27 |
اسم :معرفہ باللام-مجرور-واحد مذكر |
590 مضاف إليه |
1 |
|
591 حال |
3 |
حال |
4 |
|
مضاف إليه |
5 |
|
متعلقان بمشركين |
6 |
7 |
اِسم شرط جازم مبنى على السكون فى محل رفع مبتدأ |
مبتدأ |
9 |
|
متعلقان بيشرك |
10 |
|
الفاء رابطة للجواب |
12 |
|
متعلقان بخر |
13 |
|
14 |
ضمير متصل مبنى على الضم في محل نصب مفعول به مقدم/واحد مذكرغائب |
15 |
|
فاعل مؤخر |
16 |
|
17 |
فعل مضارع مرفوع بالضمة المقدرة على الياء لثقل/صيغة:-واحد مؤنث غائب |
18 |
|
متعلقان بتهوي |
19 |
|
فاعل |
20 |
متعلقان بتهوي |
21 |
|
22 |
|
612 صفة |
1 |
613 خبر لمبتدأ محذوف |
2 |
3 |
اِسم شرط جازم مبنى على السكون فى محل رفع مبتدأ |
مبتدأ |
5 |
|
مفعول به |
6 |
|
مضاف إليه |
7 |
حرف فَ + حرف المشبهة بالفعل + ضمير متصل مبني على الفتح فى محل نصب اسم إِنَّ -واحد مؤنث غائب |
الفاء رابطة للجواب |
8 |
متعلقان بالخبر المحذوف |
9 |
اسم: مجرور-واحد مذكر |
10 |
|
622 مضاف إليه |
3 |
|
مبتدأ مؤخر |
4 |
متعلقان بالخبر |
5 |
|
6 |
اسم مفعول--مرفوع- مجرور یا منصوب-واحد مذكر |
7 |
9 |
متعلقان بالخبر |
10 |
|
11 |
|
633 صفة |