|
اورآپ(ﷺ) ادریس(علیہ السلام)کے متعلق منفرد کتاب(قرءان مجید)میں درج تاریخ کا ذکر فرمائیں۔ |
یہ حقیقت ہے کہ ان کی شہرت ایک سچے انسان کی تھی۔وہ تمام پر اشرف اور محترم قرار دئیے مجموع کے فرد تھے۔ |
|
اور ہم جناب نے انہیں ایک مرتفع مقام پرارتفاع دیا تھا۔ Root: ر ف ع |
|
یہ نام لے کربیان کردہ ہستیاں وہ ہیں جنہیں اللہ تعالیٰ نے خلعت کامرانی سے سرفراز فرمایاہے ؛ان تمام کی حیثیت اور شمار اللہ تعالیٰ کے ازخود سے منتخب فرمائےاورتمام پر اشرف اور محترم قرار پائے بندوں میں تھا۔ Root: ن ب و |
|
ان میں سے بعض کا شجرہ نسب ءادم کی ذریت میں تھا اور ان میں بعض کا تعلق ان اشخاص کی ذریت سے تھا جنہیں ہم جناب نے نوح علیہ السلام کے ساتھ سوار کیا تھا۔ Root: ذ ر ر |
|
اور ان میں بعض کا شجرہ نسب ابراہیم(علیہ السلام)اور بعض کا اسرائیل (علیہ السلام)سے تھا۔ |
|
اور ان میں سے بعض کا تعلقِ ذریت ان سے تھا جنہیں ہم جناب نے ہدایت سے نوازا اور فوقیت دیتے ہوئے انہیں منتخب فرمایا تھا۔ |
جب الرّحمن (ذوالجلال والاکرام)کی آیات انہیں سنائی جاتی تھیں تو وہ ان کے حضورآنسؤوں سے لبریز آنکھوں کے ساتھ ازخود سجدہ ریز ہو جاتے تھے۔(مریم۔۵۸) |
|
چونکہ زمان میں بگاڑ پیدا کرنے والے پیہم کوشاں رہتے ہیں اس لئے ان کے گزر جانے کے عرصہ بعد والی نسل نےنظام صلوٰۃ کو کنارہ کش کر دیا۔اور انہوں نے زیر مقصد نفسانی خواہشات کی تکمیل کو وطیرہ بنا لیا۔ |
|
چونکہ وہ مجرم قرار پا گئے تھے اس لئے جلد تباہ کن انجام کوبھگتیں گے۔ Root: غ و ى |
سوائے اس شخص کے جس نے موت کا یقین ہو جانے سے قبل تائب ہو کرایمان لے آیا تھا اور صالح اعمال کر کاربند ہو گیا تھا۔ |
چونکہ ایسے لوگوں نے جنت کا مستحق ہونے کے دونوں شرطوں کو پورا کر دیا تھا اس لئےحسب وعدہ یہ ہیں وہ لوگ جوجنت میں داخل ہوں گے۔ |
اور ان کے استحقاق کے خلاف قطعی کوئی زیادتی نہیں ہو گی۔ |
|
خوشگوار باغات میں داخل ہوں، وہ جن کا الرَّحمٰن (ذوالجلال و الاکرام)نے اپنے ان بندوں سے وعدہ کیا ہے جو ان پر بصارتوں میں نہ ہوتے ہوئے ان کے موجود ہونے پر ایمان لائے۔ |
|
ان کے متعلق حقیقت ہے،ان جناب کا وعدہ ہمیشہ پائے تکمیل کو پہنچتا ہے۔ |
ان میں رہتے ہوئے انہیں کوئی بے سروپا، لغو بات سنائی نہیں دے گی؛سوائے مسلم حقیقت پر مبنی باتوں کے پرچار کے۔ |
|
ان کے رزق کو ان میں رہائش رکھتے ہوئے صبح و شام ان کے لئے تیار اور مہیا کیا جائے گا۔ Root: ع ش ى |
|
یہ ہے جنت جس کا ہم جناب اپنے بندوں میں سےاس شخص کو وارث بنائیں گے جو حیات دنیا میں محتاط اورمحفوظ رکھتے ہوئے اللہ تعالیٰ سے پناہ کا خواستگار رہتا تھا۔ Root: و ر ث |
|
اللہ تعالیٰ نے لوگوں کی باتوں کے جواب میں ملائکہ سے رسول کریم کے یہ گوش گزار کرنے کے لئے کہا’’یہ حقیقت ہے کہ ہم ازخود زمین پر نہیں آتے سوائے آپ(ﷺ)کے رب کے امر اور حکم کی تعمیل کرتے ہوئے۔ |
|
وہ جو ہمارے ماضی کی تاریخ میں ہوا،اور وہ جو ہمارے مستقبل میں ہونا ہے اوروہ جوان کے مابین حال ہے اس تمام کا وقوع پذیر ان جناب کی صوابدید اوراذن کا محتاج ہے۔ |
|
اور آپ(ﷺ) کے رب کبھی بھی کسی معاملے سے لاپرواہ اور لاتعلق نہیں ہوتے‘‘۔ Root: ن س ى |
|
وہ آسمانوں اور زمین اور جو کچھ ان کے مابین ہے کے رب ہیں۔ |
|
اس لئے ان کی باتوں سے درگزر کرتے ہوئے آپ ان جناب کی بندگی کرنے کی دعوت دیتے رہیں اوران کی عبادت پرخلوص سے ثابت قدم رہنے کے لئے۔ |
|
کیاآپ(ﷺ) اُن (الرَّحمٰن)کے نام کی کوئی نظیر جانتے ہیں؟(مریم۔۶۵) |
Recurrences:
[Same pronouncement in same words in
19:41
[Similar pronouncement in
20:82;25:70,71;28:67]
[Same pronouncement in same words
4:124;40:40]
[Similar information in
56:25;78:35]
إعرا ب القرآن Syntactic Analysis
1 |
625 |
2 |
|
3 |
متعلقان باذكر |
4 |
|
5 |
اسم علم:مذكر-منصوب |
مفعول به |
6 |
حرف المشبهة بالفعل ينصب الاسم ويرفع الخبر+ ضمير متصل مبني على الضم فى محل نصب اسم إِنَّ واحد مذكرغائب |
8 |
|
خبر كان |
9 |
|
633 خبر ثان لكان |
1 |
634 |
3 |
|
ظرف مكان متعلق برفعناه |
4 |
|
637 صفة لمكانا |
1 |
|
638 مبتدأ |
2 |
خبر |
3 |
|
الجملة صلة |
4 |
|
فاعل |
5 |
جار و مجرور = حرف جر + ضمير متصل في محل جر-جمع مذكر غائب |
متعلقان بأنعم |
6 |
|
متعلقان بحال محذوفة |
8 |
بدل من النبيين |
9 |
|
10 |
|
مضاف إليه |
11 |
12 |
|
معطوف |
14 |
ظرف متعلق بحملنا |
15 |
مضاف إليه |
16 |
17 |
معطوف على ما قبله |
18 |
|
19 |
اسم علم:مذكر-مجرور/منصوب |
مضاف إليه مجرور بالفتحة لأنه ممنوع من الصرف |
20 |
21 |
|
معطوف على إبراهيم |
22 |
23 |
|
معطوف |
25 |
27 |
|
ظرف يتضمن معنى الشرط وهي أداة شرط غير جازمة |
29 |
|
متعلقان بتتلى |
30 |
|
نائب فاعل |
33 |
|
حال |
34 |
35 |
اسم فاعل:منصوب-جمع مذكر |
672 معطوفة على سجدا |
1 |
|
673 |
2 |
متعلقان بخلف |
4 |
|
فاعل |
6 |
|
مفعول به |
7 |
9 |
|
مفعول به |
10 |
|
12 |
اسم: منصوب-واحد مذكر |
684 مفعول به وأصله غويا فأدغمت الواو في الياء |
1 |
685 |
2 |
منصوب على الاستثناء |
3 |
|
الجملة صلة |
4 |
6 |
7 |
|
الجملة معطوفة |
8 |
|
مفعول به |
9 |
|
مبتدأ |
11 |
|
مفعول به |
12 |
13 |
15 |
|
699 مفعول به |
1 |
|
700 بدل من الجنة في الآية السابقة |
2 |
|
مضاف إليه |
3 |
|
صفة لجنات |
4 |
فعل ماضٍ مبنى على الفتح /صيغة:واحد مذكرغائب |
الجملة صلة |
5 |
فاعل |
7 |
|
متعلقان بمحذوف حال |
8 |
حرف المشبهة بالفعل ينصب الاسم ويرفع الخبر+ ضمير متصل مبني على الضم فى محل نصب اسم إِنَّ واحد مذكرغائب |
9 |
|
الجملة خبر إنه |
11 |
اسم مفعول:-منصوب -واحد مذكر |
710 خبر |
1 |
711 |
3 |
جار و مجرور= فِيحرف جر+ ضمير متصل في محل جر-واحد-مؤنث غائب |
متعلقان بحال محذوفة |
4 |
اسم :-منصوب-واحد مذكر |
مفعول به |
5 |
6 |
بدل من لغوا |
7 |
11 |
|
ظرف زمان |
12 |
13 |
|
723 معطوف على بكرة |
1 |
|
724 مبتدأ |
2 |
|
خبر |
3 |
|
صفة للجنة |
5 |
متعلقان بنورث |
7 |
مفعول به |
9 |
|
732 خبر كان |
1 |
733 |
2 |
4 |
5 |
|
متعلقان بنتنزل |
8 |
مبتدأ مؤخر |
9 |
|
متعلق بصلة الموصول المحذوفة |
11 |
12 |
معطوفة |
14 |
15 |
16 |
|
متعلق بصلة الموصول المحذوفة |
17 |
مضاف إليه |
18 |
19 |
20 |
فعل ماضٍ ناقص مبنى على الفتح/صيغة واحد مذكر غائب |
22 |
|
754 خبر |
1 |
|
755 خبر لمبتدأ محذوف |
2 |
. |
مضاف إليه |
3 |
4 |
|
معطوف |
5 |
6 |
معطوف |
8 |
حرف فَ + فعل أمرمبنى على السكون/الفاعل ضمير مستتر فيه-أَنتَ-واحد مذكرمخاطب ضمير متصل مبنى على الضم في محل نصب مفعول به / واحد مذكر غائب |
9 |
12 |
14 |
جار و مجرور = لِ حرف جر + ضمير متصل-واحد مذكرغائب في محل جر |
متعلقان بتعلم |
15 |
|
769 مفعول به |