|
ان کی نفسیات جاننے کے لئے مطلع ہوں کہ ایک ایسا شخص بھی اہل کتاب سے تعلق رکھنے والوں میں موجود ہوتا ہے کہ اگربکثرت مال بھی اسے بطور امانت دیں تو وہ اس کو آپ کی جانب لوٹا دے گا۔
|
|
اور ساتھ میں ایک ایسا شخص بھی ان سے تعلق رکھتا ہے جسے اگر آپ محض ایک دینار بطور امانت دے دیں تو وہ اسے آپ کی جانب نہیں لوٹائے گا ماسوائے اس طرح کے آپ اس سے لگاتار تقاضا کرتے رہیں۔ Root: د و م |
|
اس شخص کی یہ نفسیات اس بنا پر بنی ہے کہ انہوں(علمی موشگافیاں کرنے والے عمائدین) نے لوگوں سے کہا ہوا ہے’’کسی قسم کے مؤاخذہ کی قدغن ہم پران لوگوں کے ساتھ معاملات میں نہیں لگائی گئی جوقبل ازیں کتاب سےبے بہرہ تھے۔ |
اور یہ لوگ اللہ تعالیٰ سے منسوب کرتے ہوئے جھوٹ بولتے رہتے ہیں باوجود اس کے کہ اصل بات انہیں معلوم ہے۔ |
ان کا مؤاخذہ سے بری الذمہ ہونے کا بیان جھوٹ ہے؛مؤاخذہ اس کا نہیں جس نے اپنے کئے ہوئے عہد کو نبھا دیا؛اورتندہی سے محتاط رہتے اللہ تعالیٰ سے پناہ کا خواستگار رہا۔ Root: و ف ى |
کیونکہ یقیناً اللہ تعالیٰ متقین کو قابل قدر و تحسین گردانتے ہیں۔ |
اور جہاں تک ان لوگوں کا تعلق ہے جودانستہ معمولی دنیاوی فائدے کے عوض اللہ تعالیٰ سے کئے عہد اور اپنے حلفیہ بیانوں کا سودا کر دیتے ہیں ان کا انجام جان لو۔ |
یہ وہ لوگ ہیں جن کے لئے آخرت کی زندگی میں عنایات میں قطعی کوئی حصہ نہیں۔ |
اور نہ ہی یوم قیامت اللہ تعالیٰ ان سے کلام کرنا پسند کریں گے،اور نہ ان پر نگاہ ڈالنا پسند کریں گے،اور نہ وہ جناب انہیں اوپر اٹھان کے قابل بنائیں گے۔ Root: ز ك و |
اور جان لوایک دردناک عذاب اُن کیلئے تیار ؍ منتظر ہے۔ Root: ء ل م |
|
یہ حقیقت بھی جان لو؛ایک گروہ ان میں ایسا ہے جوفن تقریر کا ماہر ہے،وہ اپنی زبانوں کومختلف جہتوں میں گھما پھرا کر تقریر کرتے ہیں اس حال میں کہ منفرد کتاب کو تھامے ہوئے ہوتے ہیں تاکہ تم لوگ یہ سمجھو کہ اس کا بیان اس منفردکتاب کے مندرجات میں سے ہے جسے اللہ تعالیٰ نے رسول پر نازل فرمایا تھا۔ Root: ل س ن |
|
جبکہ درحقیقتت وہ رسول اللہ کو عنایت کردہ کتاب کے مندرجات میں سے نہیں ہے۔ |
|
اور بار بار کہتے رہتے ہیں کہ وہ(ان کا تقریری بیان)اللہ تعالیٰ کی جانب سے نازل کردہ ہے جبکہ حقیقت یہ ہے وہ اللہ تعالیٰ کی جانب سے نازل کردہ نہیں ہے۔ |
متنبہ رہو؛یہ لوگ اللہ تعالیٰ سے منسوب کرتے ہوئے جھوٹ بولتے رہتے ہیں باوجود اس کے کہ اصل بات انہیں معلوم ہے کہ یہ کتاب اللہ میں نہیں ہے۔(ءال عمران۔۷۸) |
Recurrences:
Recurrence:
(1)2:75(2)2:146(3)3:75(4)3:78(5)3:135(6)43:86(7)58:14=7
Recurrence:(1)2:10(2)2:174(3)3:77(4)3:177(5)3:188(6)5:36(7)9:79(8)16:63(9)16:104(10)16:117(11)59:15(12)64:05=12
إعرا ب القرآن Syntactic Analysis
1 |
1402 |
2 |
متعلقان بمحذوف خبر |
3 |
اسم جمع: مجرور |
4 |
|
مضاف إليه |
5 |
في محل رفع مبتدأ مؤخر |
6 |
8 |
|
متعلقان بتأمنه |
10 |
|
متعلقان بيؤده |
11 |
13 |
في محل رفع مبتدأ مؤخر |
14 |
16 |
|
17 |
19 |
|
20 |
21 |
|
23 |
جار و مجرور = حرف جر + ضمير متصل في محل جر-واحد مذكرغائب |
24 |
اسم فاعل: منصوب-واحد مذكر |
خبر |
25 |
مبتدأ |
26 |
بِ حرف جر +حرف المشبهة بالفعل + ضمير متصل مبني على الضم جمع مذكرغائب في محل نصب اسم أَنَّ |
أن وما بعدها في تأويل مصدر في محل جر بحرف الجر، والجار والمجرور متعلقان بمحذوف خبر |
27 |
فعل ماضٍ مبنى على الضم لاتصاله بواو الجماعة/و- ضمير متصل في محل رفع فاعل-والألف-فارقة/جمع مذكر غائب |
جملة فى محل رفع خبر أَنَّ |
28 |
|
فى محل نصب مفعول به/مقول القول |
29 |
|
متعلق بخبر لَيسَ المقدم |
30 |
|
جار و مجرور متعلق بحال من سَبِيلٌ |
31 |
|
|
32 |
|
اسملَيسَ |
33 |
35 |
36 |
|
37 |
|
38 |
39 |
ضمير منفصل مبنى على الضم / جمع مذكر غائب |
1 |
1442 |
2 |
5 |
7 |
حرف فَ + حرف المشبهة بالفعل ينصب الاسم ويرفع الخبر، ويفيد التوكيد |
8 |
|
10 |
|
1451 |
1 |
حرف المشبهة بالفعل ينصب الاسم ويرفع الخبر، ويفيد التوكيد |
1452 |
2 |
4 |
جار و مجرور= بـِ حرف جر + اسم :مجرور-واحد مذكر |
5 |
|
6 |
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|
14 |
متعلقان بمحذوف خبر |
15 |
|
16 |
17 |
19 |
لفظ الجلالة مرفوع للتعظيم بالضمة |
20 |
21 |
23 |
جار و مجرور = حرف جر+ ضمير متصل في محل جر-جمع مذكر غائب |
24 |
|
25 |
26 |
27 |
29 |
31 |
|
32 |
|
1483 |
1 |
1484 |
2 |
حرف المشبهة بالفعل ينصب الاسم ويرفع الخبر، ويفيد التوكيد |
4 |
|
اسم إن المؤخر |
7 |
جار و مجرور= بـِ حرف جر + اسم :معرفہ باللام-مجرور-واحد مذكر |
متعلقان بيلوون |
9 |
|
جار ومجرور في موضع المفعول الثاني |
10 |
|
11 |
12 |
13 |
ضمير منفصل مبنى على الفتح واحد مذكر غائب |
مبتدأ |
14 |
|
متعلقان بمحذوف خبرمتعلقان بمحذوف خبر |
15 |
|
16 |
18 |
ضمير منفصل مبنى على الفتح واحد مذكر غائب |
19 |
20 |
21 |
|
22 |
23 |
24 |
ضمير منفصل مبنى على الفتح واحد مذكر غائب |
25 |
26 |
27 |
|
28 |
30 |
31 |
|
32 |
اسم :معرفہ باللام-منصوب-واحد مذكر |
33 |
34 |
ضمير منفصل مبنى على الضم / جمع مذكر غائب |