|
بھرپور جوان ہونے پر ہم نے ان سے ارشاد فرمایا"اے یحییٰ:اس مخصوص کتاب کو بھرپور انداز میں اختیار کریں"۔ Root: ق و ى |
|
اور ہم جناب نے انہیں بچپن ہی میں ہر معیوب بات سے اجتناب کرنے کی دانائی سے نوازا تھا۔ Root: ص ب و |
|
اور ہم نے اپنے فضل سے اسے نرم خو فطرت اور بلند مرتبہ اوردانائی سے نوازا۔ |
|
اور اللہ عزوجل کے مقام و مرتبہ سے مرعوب زندگی بھر راست اخلاق کی پابندیوں کا وہ خیال رکھتے تھے۔ |
اور اپنے والدین سے ان کا رویہ اور برتاؤ نرمی اور ادب و احترام کا تھا۔ |
|
اور انہوں نے کبھی اپنے والدین سے نافرمانی کرتے ہوئے شقاوت اورسخت مزاجی کارویہ نہیں رکھا۔ |
|
اور بحثیت نبی اور رسول خصوصی سلامتی کے ان پر ہونے کا اہتمام کیا گیا جس دن پیدا ہوئے؛اور جس دن وہ طبعی موت مرے اور جس دن دوبارہ اٹھائے جائیں گے،حیات نو کی حالت میں۔ |
Recurrences:
[Note the difference in same statement for Easa alaihis'slaam
in 19:32]
:
[19:15 Same statement by Easa alaihis'slaam in
19:33]
إعرا ب القرآن Syntactic Analysis
1 |
|
121 أداة نداء و منادى |
3 |
|
مفعول به |
4 |
|
متعلقان بالفعل |
5 |
7 |
مفعول به ثان |
8 |
|
128 حال |
1 |
129 |
2 |
معطوف على الحكم |
3 |
متعلقان بصفة محذوفة لحنانا |
5 |
6 |
|
معطوف على حنانا |
7 |
9 |
|
137 خبر كان |
1 |
138 |
2 |
|
معطوف بالواو على تقيا |
4 |
5 |
6 |
|
7 |
|
خبر |
8 |
|
145 صفة لجبارا |
1 |
146 |
2 |
مبتدأ |
3 |
جار و مجرور = حرف جر + ضمير متصل في محل جر-واحد مذكرغائب |
متعلقان بخبر محذوف |
4 |
|
ظرف متعلق بسلام |
6 |
7 |
|
معطوف |
9 |
10 |
|
معطوف |
12 |
|
157 حال |