|
کیاآپ(ﷺ)نےان لوگوں کے رویئے کے بارے غور نہیں کیا جو اپنے علاقے سے نکل گئے تھے۔ |
|
حالانکہ وہ ہزاروں کی تعداد میں تھے۔ Root: ء ل ف |
|
انہوں نے موت کے خدشے سے بچاؤ کے لئے ایسا کیا۔ |
|
تو(موت کے فلسفہ کےمتعلق ان کے گمان کی درستگی کے لئے)اللہ تعالیٰ نے ان کے لئے حکم جاری کر دیا’’تم لوگ طبعی موت مر جاؤ‘‘ |
|
بعد ازاں ان کی موت کے کچھ وقت بعد ان جناب نے انہیں باحیات کر دیا۔ |
اللہ تعالیٰ کے متعلق یہ حقیقت جان لو کہ بلاشبہ لوگوں پرصاحب فضل وکرم ہیں۔ |
اگرچہ یہ الگ حقیقت ہے کہ اکثر لوگ ان کی مہربانیوں پر اظہار تشکر نہیں کرتے۔ |
Recurrences:
: (1)2:243(2)3:23(3)4:44(4)4:49(5)4:51(6)4:60(7)4:77(8)14:28(9)40:69(10)58:08(11)58:14(12)59:11=12
:
:
(1)2:243(2)10:60(3)27:73(4)40:61=4
: (1)2:243(2)10:60(3)12:38(4)27:73(5)40:61=5
: (1)2:243(2)7:187(3)11:17(4)12:21(5)12:38(6)12:40(7)12:68(8)13:01(9)16:38(10)30:06(11)30:30(12)34:28(13)34:36(14)40:57(15)40:59(16)40:61(17)45:26-17
إعرا ب القرآن Syntactic Analysis
1 |
|
5441 |
3 |
متعلقان بالفعل تر |
4 |
6 |
متعلقان بخرجوا |
8 |
9 |
ضمير منفصل مبني جمع مذكر غائب فى محل رفع |
ضمير منفصل مبتدأ |
10 |
|
خبر |
11 |
|
مفعول لأجله |
12 |
مصدر/اسم: معرفہ باللام-مجرور-واحد مذكر |
مضاف إليه |
13 |
حرف فَ + فعل ماضٍ مبني على الفتح/الفاعل:ضمير مستتر جوازاً تقديره:هُوَ-واحد مذكرغائب |
15 |
|
فاعل |
17 |
19 |
|
20 |
|
22 |
|
مضاف إليه |
23 |
متعلقان بفضل |
24 |
|
25 |
26 |
|
27 |
|
28 |
|
مضاف إليه |
29 |